عاشق و معشوق


ღ♥ღ♪ طلوع يك عشق ♪ღ♥ღ

معشوق ز عاشق پرسيد

به كدام عاشق تري خود يا من؟

وعاشق پاسخ گفت

از بهر خود مرده ام و از  براي تو زنده ام

نام و نشانم را از كف داده و حضورم تنها به خاطر توست

آموخته هايم را از ياد برده و با شناخت تو دانشمند شده ام

تمام توانم را از دست داده و از نيروي تو توانمد شده ام

عاشق خود هستم و عاشق تو هستم

عاشق خود هستم و عاشق خود هستم



نظرات شما عزیزان:

michael jakson
ساعت18:28---14 آذر 1390
میان قلب من عشق تو پیداست
لبانت مثل گل خوشرنگ و زیباست
مشو غمگین اگر از هم جداییم
که بی رحمی همیشه کار دنیاست .


مجید(ღღღکلوپ عشقღღღ
ساعت22:39---13 آذر 1390
سلام.وبلاگ قشنگی داری.من لینکت کردم.دوست داشتی منو با عنوان ღღღکلوپ عشقღღღ لینک کن.ممنون میشم.

بشار
ساعت11:10---13 آذر 1390

مرا درد و مرا درمان حسين(ع) اســت
مـرا اول مـــــــرا پايان حسين(ع) است
دل هر کـس به ايماني سرشتـــــه
مرا هم دين و هم ايمان حسين(ع) است
همه عالم به اذن حق تعالــــــــــي
چو عبدي سر به فرمان حسين(ع) است
بهشت و جنت و فردوس اعــــــلاء
همه معلــــــــــول پيمان حسين(ع) است
براي هر دلي جانان و جانـــــــــــي
مرا هم جان و هم جانان حسين(ع) است
عقول جن و انس و هم ملائــــــک
به حقِ حق که حيران حسين(ع) است
چو خواهم روضه ي رضوان به فردا
که من را روضه ي رضوان حسين(ع) است
چرا عالم ز جانش نـــــــــــاله دارد
مگر او هم پريشان حسين(ع) است
اگر خواهي ز حال عبد مســــــکين
خوشا حالش که مهمان حسين(ع) است

ایام سوگ و ماتم سیدالشهدا تسلیت باد


lovelorn
ساعت10:29---12 آذر 1390
باید کسی باشد

که هروقت بار تنهاییت سنگین شد

هر وقت کمر کلماتت شکست

هر وقت واژه هایت لال شدند

بیاید بنشیند مقابل چشمهایت

و تو زل بزنی به خودت

که جاری شده ای میان چشمهایش.........

آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــم


بهترین سایت تفریحی_عمومی
ساعت18:26---11 آذر 1390
سلام نیلوفر اگه میشه من رو با عنوان بهترین سایت تفریحی_عمومی لینک کن

شاهین
ساعت20:52---9 آذر 1390
ســــــــلام نیلو چطوری؟؟؟؟
بــــــــــــــــــــــدو آپیدم


sweet love
ساعت19:04---9 آذر 1390
سلام یه آپ برای عاشقان حسین
منتظر حضور گرمتون هستم[گل]


پرنیان
ساعت21:08---8 آذر 1390
ببـخــــــــش بــــــــــاران !

ببـخـــــــــش . . .

که تــــــو میـبـــــــاری و . .

مــــــا شـُستــــــــه نمیــــــــ شویمـــــــــــــ . . . !


bahar
ساعت9:37---8 آذر 1390
سلام آجی نیلوفر خودم
خوبی عزیزم؟
دلم خیلی برای اون روزایی که باهم توی بیستون بودیم تنگ میشی
امیدوارم همیشه لبخند رولبات باشه


علیرضا
ساعت20:22---6 آذر 1390
سلام نیلوفر جون مثل همیشه وبت عالیه ایام محرم هم بهت تسلیت میگم عزیزم به ما هم سر بزن

حامد
ساعت12:44---6 آذر 1390
چون دوستت می دارم
حتی... آفتاب هم که بر پوستت بگذرد

من می سوزم

پاییز از حوالی حوصله‌ات که بگذرد

من زرد می شوم ...

روسری زردت که از کوچه عبور می‌کند

عاشق... می شوم

و تا کفش های رفتنت... ‌جفت می شوند

غریب می‌مانم...

و تنها... وقتی گریه ای... گمان نمی برم در تو

من سبز می‌مانم ...

که نیلوفرانه دوستت می دارم ...

نه مانند مردمانی که دوست داشتن را

به عادتی که ارث برده‌اند

با طعم غریزه... نشخوار می کنند

من درست مثل خودم

هنوز و همیشه دوستت می دارم



حامد
ساعت12:41---6 آذر 1390
چون دوستت می دارم
حتی... آفتاب هم که بر پوستت بگذرد

من می سوزم

پاییز از حوالی حوصله‌ات که بگذرد

من زرد می شوم ...

روسری زردت که از کوچه عبور می‌کند

عاشق... می شوم

و تا کفش های رفتنت... ‌جفت می شوند

غریب می‌مانم...

و تنها... وقتی گریه ای... گمان نمی برم در تو

من سبز می‌مانم ...

که نیلوفرانه دوستت می دارم ...

نه مانند مردمانی که دوست داشتن را

به عادتی که ارث برده‌اند

با طعم غریزه... نشخوار می کنند

من درست مثل خودم

هنوز و همیشه دوستت می دارم


نیما فلاح
ساعت23:19---5 آذر 1390
سلام وبلاگ خوشگلی داری موفق باشی

pishi
ساعت1:22---5 آذر 1390
وبلاگت عالیه
عزیزم موفق باشی
اگر با لینک کردم


علی
ساعت0:58---3 آذر 1390
نیلوفر جان عالی بود
امیدوارم همیشه خوب باشی


شاهین
ساعت21:12---30 آبان 1390
بدوووووووووووووووووو آپیدمممممممممم

مهران
ساعت17:08---30 آبان 1390
سلام
چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من آپم
بدو بیا که منتظرمااااااااااااااااا


pishi
ساعت14:56---30 آبان 1390
خیلی وبت نازه مثل خودت خوشم اومد به منم سر بزن دمت گرم حتما

الناز
ساعت20:21---29 آبان 1390
خدایا!آدرس خونت رو هر کی یه جایی میگه.
بعضی موقع یعنی زمانی که بچه بودم،فکر میکردم،راهت خیلی دوره و تو از ما خیلی دوری،ولی بالاخره بعدا فهمیدم که تو خیلی به ما نزدیک هستی.
راهت هم خیلی نزدیکه ، میشه با یه قطار یا حتی نزدیکتر با یه مناجات پیشت اومد.
ای خدا!اصلا مهم نیست کجایی،هر کجا که هستی صدای ما را می شنوی و ما نیز صدای تو را می شنویم.
وقتی با تو حرف میزنم،انگار 2 تاکبوتر سفید و ز یبا به سویم می آیند.
ای خدا!چقدر نام تو معطر است،معطر...!
_______________---
ممنونم که بهم سر زدی وبت خیلی خوشکله عزیزم, موفق باشی


sanaz
ساعت10:31---29 آبان 1390
سلام
این لینک پرسشنامه آنلاینی در مورد امنیت فرهنگی است. ممنون می شم اگه آن را تکمیل و ارسال کنید.
http://fws.ut.ac.ir/rtl/winquestion.aspx?path=http://bak hshaei.com/mo3/default2.html


مرضیه
ساعت16:01---28 آبان 1390
لحظه ای در آغوشت بودم...دوباره جون گرفتم....باز هم رفتی و شکستم...و این است رسم عاشقی.
سلاممممم نیلوفر جووووون بدیوووو بیا که آپم
جا نمونی خوشجله.


lovelorn
ساعت13:28---28 آبان 1390
__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡l_ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡_..

گاهی خیال میکنم روی دست خدا مانده ام.... خسته اش کرده ام!!!..... خودش هم نمی داند با من چه کند


nafasiii
ساعت10:58---28 آبان 1390
سلااااااام نیلـــــــــــــــو جوووووون

وبت خیلی نازه .بازم بیا پیشم


فرخ
ساعت2:08---28 آبان 1390
سلام نیلوووووووووووووو خانوم وب نازی داری

اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده

بهم سر بزن


iliya
ساعت17:46---27 آبان 1390
سلام....جالب بود.......تبریک

cholman khan
ساعت14:09---26 آبان 1390
لینکت کردم چون لینکم کردی!!در ضمن همیشه به وبلاگم سر بزن!

مهدی
ساعت11:04---26 آبان 1390
سلام
نیلوفر خانوم به جان خودم این خشگلترین وبی بود که تاکنون دیدم
آففففففففففففففففففرین


lovelorn
ساعت8:37---26 آبان 1390
گاهی خیال میکنم روی دست خدا مانده ام ...!
خسته اش کرده ام ...!
خودش هم نمی داند با من چه کند

ممنون از حضورت
آپــــــــــــــــــم و منتظر حضور دوباره شما


بشار
ساعت8:17---26 آبان 1390
رنج ...

من نمی دانم – و همین درد مرا سخت می آزارد – که چرا انسان

این دانا

این پیغمبر

در تکاپوهایش – چیزی از معجزه آن سوتر – ره نبرده است به اعجاز محبت

چه دلیلی دارد ؟

چه دلیلی دارد که هنوز

مهربانی را نشناخته است !

و نمی داند در یک لبخند

چه شگفتی هایی پنهان است ...

من بر آنم که در این دنیا

خوب بودن – به خدا – سهل ترین کار است

و نمی دانم که چرا انسان

تا این حد

با خوبی

بیگانه است ...

و همین درد مرا سخت می آزارد !


بچه مثبت
ساعت22:46---25 آبان 1390
سلام نیلوفر جون ممنون که انقدر به من لطف داری بهم سرمی زنی
گل @ خوشکل بود
در مورد وبت هم عالی که باید بگم عشق بارون و فوق العادست
در مورد عاشق و معشوق که با عشق به هم وصل میشم تنها راه اینکه هیچ هیچ وقت به هم نرسند پس عاشق خود بودن عشق نیست خود خواهی است


مریم حیدری
ساعت11:24---25 آبان 1390
سلام به نیلوفر عزیزم
گلم وبلاگت عالیه
عزیزم موفق باشی
اگر با تبادل لینک موافقی خبرم کن
میبوسمت


علی
ساعت10:04---25 آبان 1390
سلام عزیزم.ممنون ازاینکه بهم سرزدی.وبت خیلی قشنگه.بازم پیشم بیا گلم

نیلوفر
ساعت10:00---25 آبان 1390


دهکده غمها
ساعت7:04---24 آبان 1390
پس از تـــ ـو،خط قرمز می گذارم



پس از هر بی تــو، هرگز می گذارم،



مبادا واژه ها دستـ ـ ــــت بگیرند!



(تـــــــ ـو) را در یک پرانتز می گذارم!


سلام گلم

زیبا مینویسی به منم سر بزن خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| شنبه 24 / 8 / 1390برچسب:,| 3:42 | نيلوفر[niloofar.m2]|

De$ign:khanoomi